Objave na TV SLO 1 o meni in projektih ter srčne, iskrene zahvale za vašo pomoč

marec 29, 2013

Predraga srca, takole, mojih 6 tednov zime je minilo in z velikim veseljem, se danes podajam na pot v Toplo srce mame Afrike, nazaj v Malawi, moj drugi dom 🙂 juhej, tam me bo pričakala nekakšna pomlad, tam do sredine septembra =), Malawiju pravijo tudi država večne pomladi, tako, da če vam bo, ko se sneg končno stopi in po kratki pomladi zažge vroče poletje pa prevroče, pridite k meni in mojim otrokom v Malawi, vsakega bomo srčno veseli! =)

tule vam za popotnico pripenjam nove linke/objave v medijih, tokrat na TV SLO 1, v različnih oddajah:

Gostila me je Mojca Mavec. 20.3. v oddaji Dobro Jutro

http://tvslo.si/predvajaj/pogovor-z-jano-dular/ava2.161667598/

V oddaji Dobra ura z Bernardo, ob 47:30 zažari moj prispevek =)

http://www.rtvslo.si/dobraura/epizoda/126

Tule pa kratek prispevek v mladinskii oddaji Infodrom

http://www.rtvslo.si/infodrom/infoteka/1/727

Naj izkoristim tole priložnost, da se čisto vsakemu od vas srčno, globoko in ljubeče zahvalim.

Hvala, da ste mene in moje angele začutili in nam podali roko pomoči. Kot pravim, vsak Euro šteje. Čudoviti ste, prekrasni! (tule so podatki: Donacije)

Danes že letim domov v Malawi in javljala se bom kot do sedaj preko blogov, prosim pa tudi vas, da mi pišete, še posebej interesentom, ki bi bili pripravljeni priti v Malawi in mi pomagali kot prostovoljci: vse piše (in še več bom v kratkem dodala) pod: https://drustvoela.wordpress.com/prostovoljstvo/

Prelepo bodite in obljubim, da takoj ko prispem, vam zapakiram enih 15 stopinj in jih pošljem, da se sneg stopi in rožice zacvetijo in vas razveselijo 🙂

Še enkrat hvala lepa vsem, čudoviti ste! Radi vas imamo, vedno**Jana in angeli*

Oddajte komentar

