Novoletno-“poletne” želje in zahvale

december 28, 2011

Dragi moji vsi!

Mwatandala uli(Kako ste)? (v lokalnem jeziku Chitonga)

Iz srca Vam vsem želim prelepe božične praznike, ki naj vas v svoji toplini pozitivne energije, v prelepi atmosferi veselih src, nasmehih na obrazih popeljejo v prečudovito novo leto!
Prekrasno leto bo, boste videli! Napolnjeno bo s toplino, zadovoljstvom nad izpolnjenimi sanjami, obiljem, ljudmi z odkritimi nameni, radostjo nad vsakim novim dnem ter zadovoljstvom nad osebno notranjo lepoto. Leto bomo preživeli v vedenju in hvaležnosti, da imamo v življenju srčne duše, prijatelje, ki so vedno pripravljeni pomagati, ki si stojijo ob strani v veselju ali ob trenutkih kontrastov. Tiste, ki vedo, da so skupaj močnejši, prodornejši v svojih dejanjih. Ja, Seveda, Zagotovo govorim o Vas predraga moja srčna, ljubeča družina in čudoviti prijatelji. Hvala da ste, Hvala da ste mi in mi še stojite ob strani.

Hvala Vam vsem, da ste od leta 2009 dalje, ko se je pričela moja afriška odisejada in z njo vsi humanitarni projekti, tako radostno, zaupljivo stopili z mano na pot, ki je spremenila več sto, če ne celo tisoč življenj. Od malih 400. masajskih učenjakov v Tanzaniji, katerim smo zgradili šolo, namesto, da bi si poklonili novoletna darila ter s pomočjo novomeškega Rotary Kluba. Hvala za vse besede podpore, kot seveda tiste v obliki eurčkov, ki so kot iz nebes prileteli, ko sem potrebovala le malce več, kot sem zaslužila v Ugandi, da sem Pigmejcem postavila 6 kokošnjakov, jih nopolnila s 600 kokošmi in skupaj s vsemi vasmi posadila tono in pol krompirja in fižola, da otroci ne bodo prikrajšani življenjskih proteinov kot, da bodo tudi odrasli dnevno užili vsaj nekaj hrane. (po prejetih poročilih ugandskih prijateljev, ki jim nadalje pomagajo, pravijo, da projekt teče dalje, da otroci jedo jajca ter, da so v novembru ravno pobrali 8 ton krompirja in fižola in da so se pesmi radosti širile vse naokoli hribov, kjer sedaj živijo).

Hvala vam 15. prijateljem in družini, veste kdo ste, da ste v svojobjem sprejeli 15 sirot in jim omogočili osnovnošolsko izobrazbo v privatni angleški šoli, katera jim bo odprla mnogokatera vrata dobrih srednjih šol. Poročila njihovih napredkov dobivate in res lahko vidite, kako napredujejo!

Ko sem videla česa smo skupaj sposobni, sem se prepustila toku v popolnosti, da me Univerzum odnese na pot, za katero verjamem, da mi je bila usojena, jo prehoditi, jo čutiti in jo živeti. Ta me je pripeljala do ugandskih otrok s posebnimi potrebami in med njimi, ja med temi hrepenečimi srci ljubezni, modrine in odkritosti, sem našla svoje srce, ga začutila kot še nikoli poprej. Takrat sem vedela, da me z otroki s posebnimi potrebami čaka še ena postojanka, še ena pot. In res sem jo našla, pripeljala me je do rajsko prelepega Malawija, toplega srca Afrike.

Leto 2011 je bilo sanjsko leto! Od “rojstva” naše organizacije ELA, kako sva se z Bernardo leta 2009 našli in spoznali sredi Ugande in tam osnovali in sedaj udejanili idejo malawijskega programa in dela z otroki s posebnimi potrebami. Pa kako sva prejeli radodarno donacijo Ekologov brez meja za izvedbo programa in izgradnjo centra. Prišla je jesen in septembrska selitev v rajski Malawi. Sedaj vam pišem izpod mango drevesa, pogled na prelepo turkizno jezero na peščeni plaži zaveje s svojo toplino v moje srce, ki goreče žari v vedenju,da je srečno, da je na poti svoje usode, ki ga napolnjuje vsakodnevno in v polnosti. Seveda, ne me narobe razumeti, tu in tam se pojavljajo prepreke, kontrasti, in v vsakem trenutku ni vedno vse rajsko in sanjsko, a moč misli premaga vse. Pojavljajo se nevšečnosti, še posebno tiste, ki imajo opraviti z birokracijo. A sem si zaobljubila, da se bremenila ne bom, ker vsaka sekunda podarjena skrbem in ne fokusu rešitve, cilja, nima smisla, res ne. Tako, da v pozitvi, optimizmu in veri v končen cilj, nadaljujem svoje poslanstvo in se radostim nad vsakim preživetim dnem, ki jih posvečam uresničitvi že živetih sanj.


Tole pisemce je nekakšna oda letu, prelepemu letu, ki je za mano, da ga počastim, kot tudi tista pred njim, ko sem si končno dovolila in prisluhnila željam, ki jih je pelo srce.
Še enkrat Hvala Vam draga družina, da ste ob meni, da ste tako ljubeči, da poslušate moje zgodbe, moj smeh, da mi vračate toplino tako močno, da mi daje nove moči za nadaljevanje. Ponosna sem na Vas, tako močno! Hvala drage prijateljice, za vaše pozitivne misli, spiritualne energije, vedre klice, ki me presenetijo sredi dneva ali noči, hvala spiritualnim dušam za pozitivno energijo, besede uspehov in obljub sodelovanj, da skupaj pomagamo še nadaljnim dušicam. In nenazadnje, Hvala za kakršnokoli podporo VSEM, ki ste jo izkazali do sedaj, cenim vas izjemno močno!

Užijte prelepe božično-novoletne praznike v popolnosti ter naj vas novo leto navda z vedenjem, da ste kreatorji svojih življenj in dokler boste nudili vibracije veselja, sreče, verjetja vase, v svoje sanje, sposobnosti, verjeli  v obilje bo to postalo vaša realnost!

Moje in Bernardino božično-novoletno rajajnje je malce drugačno, v teh dneh se kar pogosto odpravljava v kakšnih 20 km oddaljene vasice, kjer bova priča čudovitim, srčnim, energetskim plesom žensk, otrok, ki so cela 2 meseca vadili in izpopolnjevali svoje gibe pod zveznatim nebom…Plesalke bodo zasijale in očarale obiskovalce z gibi, ki ponazarjajo gibanje jezera, bučanje vetra v drevesa mangov, plutje kanujev na razburkanem večernem jezeru….

Afričani mi kažejo se bolj nazorno kako je življenje je res lahko prelepo, le dovoliti moramo dobrobiti, da nas zaobjame in prosto teče v veri, da si zaslužimo najboljše! In kako to znajo oni! Kako cenijo malenkosti, kako si pomagajo v vsem, kako se veselijo, kako izkazujejo spoštovanje en do drugega, hvaležnost nad vsakim obrokom hrane, nežne geste, nasmehi, smeh, pozitiva na vsakem koraku…. Vedo, čeprav vsakdan ni lahek, v svoji izjemni pozitivi in optimizmu ohranjajo svoja srca vedra in smeh glasan…

Pa povejte še komu o najini odisejadi ter bodočih projektih-Najbližji je januarski, s katerim želimo zagotoviti zajtrk 230 otrokom (s katerimi vsakodnevno delava) do konca šolskega leta, ki vsak dan prihajajo v šolo s praznimi želodčki in se tako težko soočajo s šolskimi zahtevami in nalogami. V nadaljevanju, takoj ko dobiva dovoljenje malawijskega zemljiškega urada pa začneva z gradnjo izobraževalnega centra za otročke s posebnimi potrebami. Do takrat pa v polnem teku izvajava vsakodnevnen delavnice in programe za pomoč tem malim učenjakov za njihovo boljšo prihodnost.

Hvala  za vse do sedaj izražene želje ter vsem srečno danes, jutri, vedno!
Rada Vas imam, Jana***

 

2 komentarja to “Novoletno-“poletne” želje in zahvale”

  1. Ines said

    Lepe praznike tudi vam v oddaljene kraje… daleč od oči, a blizu srca!

  2. elaeng said

    Hvala lepa , naj bo leto čudovito, začelo se je že tako!
    Taonga ukongwa (hvala lepa v jeziku Chitonga)

Oddajte komentar

